Szanowni Państwo,

w związku z istniejącym stanem epidemii COVID-19, w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, wprowadzamy "Zasady bezpiecznego korzystania z imprez plenerowych organizowanych przez Bibliotekę".

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nimi i ich przestrzeganie.

Serdecznie zapraszamy!

Zasady bezpiecznego korzystania z imprez plenerowych organizowanych przez Bibliotekę Publiczną w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

  • Przed wejściem na teren widowni obowiązuje dezynfekcja dłoni. 
  • W czasie imprezy na widowni obowiązuje zasłanianie nosa i ust. 
  • Miejsce dla publiczności znajduje się w odległości minimum 3 metrów od sceny/artystów. 
  • Publiczność zajmuje wyznaczone miejsca, zaleca się korzystanie z własnych kocyków lub mat do siedzenia.
  • Obowiązuje 2 metrowa odległość pomiędzy widzami (nie dotyczy członków rodzin). 
  • W wydarzeniu może wziąć udział maksymalnie 150 osób. 
  • Zaleca się pozostawienie danych do kontaktu przez uczestników wydarzenia na miejscu lub wcześniejsze telefoniczne/mailowe zgłoszenie do Biblioteki. 
  • Adres email zgłoszeń – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Numery telefonów do powiadomień:

Park Kombatantów 22 863-89-61/62

Park im. M. Kotańskiego 22 846-17-16

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osób biorących udziału w imprezach plenerowych.